Fiji time

5 december 2014 - Nadi, Fiji

Later zal ik uitgebreid verslag doen van mijn avonturen van de laatste weken.
Echter zal ik jullie via deze weg inlichten dat ik op Fijitime reis.
Dat houdt in dat het nou eenmaal langer kan duren voordat je vlucht vertrekt.
In mijn geval is dat tot nu toe een vertraging van ongeveer.... 10 uur. ...
Morgenochtend (die van mij) hoor ik hoe het met mijn connecting flights is gesteld.

Vlak na de mededeling ontsnapten er tranen die hun weg vervolgde over mijn wangen en op mijn trui terecht kwamen. Vrij snel gaf ik me over aan het feit dat ik niets aan de situatie kan veranderen.Zodra ik hoorde dat de jongen naast mij niet bij zijn vader kan zijn die een zware hartoperatie moet ondergaan, is het in mijn geval slechts een paar uur later in de armen van mijn dierbaren.

Dit moment zit ik in de business class lounge en heb ik van alles tot mijn beschikking, van drank tot snacks. Mijn eten werd zelfs vandaag de cafetaria naar mij toe gebracht. Ik heb tevens een aantal telefoontjes kunnen plegen met de telefoon die ik hier kan gebruiken.
Hoewel het teleurstellend is dat ik (veel) later zal arriveren laat ik het los en maak er het beste van. Stiekem verteld een stemmetje in mij dat ik liever al 4 uur in de lucht had willen hangen om volgens schema thuis te komen, maar
ach wie weet kan ik nog een dag en nacht het nachtleven beleven in LA....

Tot snel????

Liefs Jolanda.

1. Wim en ineke:
    5 december 2014
    Oei, dat valt wel erg tegen, als je al op punt staat van vertrek naar je lievelingen.
    Maar je bent overgeleverd aan het schema van de vlucht dus zit er niets anders op dan wachten.
    Al is dat heel moeilijk. We hopen dat je een goede vlucht hebt en dat je heel spoedig in de armen van iedereen kunt springen.
    liefs Wim en Ineke xxx
  2. Monique:
    6 december 2014
    Alvast welkom thuis! Zeker tot snel X
  3. Linda:
    6 december 2014
    Houd je taai, taai, taai!
    Heeeeeele diiikkkkke knuffel!
    xxx
  4. Astrid de Goede:
    7 december 2014
    Lieve Jolanda, WELCOME HOME. Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's. Een hele dikke kus van ons allemaal XXXXX